OUTFIT | RIPPED BLACK JEANS

Een tijdje geleden bracht ik weer eens een bezoekje aan de Primark. M'n  vader moest iets ophalen in Arnhem, dus mijn moeder, zusje en ik besloten om mee te gaan en ook gelijk te winkelen in Arnhem. Het had die dag ook net gesneeuwd, dus nu kan ik zeggen dat ik een besneeuwd Arnhem heb meegemaakt, haha! Ik kocht alleen wat bij de Primark, maar ook niet zo enorm veel. Wel een paar hele leuke items, waarvan ik er drie in deze outfit draag. Kijk je mee?

Foto's door Merel
Ik ben zo blij met deze chelsea laarzen! Eindelijk heb ik een leuk paar zwarte. Deze kosten ook nog eens maar €15, yes. Verder kocht ik ook deze zwarte broek met gaten bij de knieën. Ik vind 'm zo gaaf. Ten slotte zie je in deze outfit mijn nieuwe gestreepte top. Zo'n gestreept shirt stond al een tijd op mijn wishlist, dus ik ben blij dat ik er eindelijk een bemachtigd heb. De top heeft aan de onderkant ook erg toffe details. 

top primark
spijkerjas primark
broek primark
laarzen primark
(oops)

Wat vinden jullie van mijn outfit? En hoe zouden jullie zo'n broek combineren?