Random outfits #14

Tijd voor random outfits nummer 14! Dat was alweer een tijdje geleden. De afgelopen maanden heb ik minder foto's van mijn outfits gemaakt als normaal, omdat het 's morgens en 's middags vaak te donker was. Toch heb ik over de afgelopen maanden 17 outfits verzameld. Kijk je mee?

Outfit 1: Deze outfit is alweer van een hele tijd geleden, toen ik naar de bioscoop ging! Ik ging naar de film 'Mockingjay Part 1', en als grootste fan van The Hunger Games kon ik echt niet meer wachten.. Ik droeg een bordeauxrode top van de H&M, zwarte short van de Forever 21 en mijn favoriete vest- en laarzen van de Primark.

Outfit 2: Deze outfit droeg ik naar school op 21 november, drie keer raden wat voor dag dat was! Die vrijdag was het de officiële dag dat Mockingjay in de bioscopen draaide, en daarom besloten een vriendin (Kimberly) en ik om naar school te gaan als Katniss. Precies dezelfde outfit als de eerste film, zelfs met de vlecht! Kimberly had de vlecht bij mij gedaan, mooi is ie' geworden hè?

Outfit 3: Deze outfit kan ik me ook nog heel goed herinneren. Toen gingen we namelijk naar de show van Richard Groenendijk en dat was zó leuk! We staan zelfs met hem op de foto, waah. Ik droeg hier mijn zwarte leren legging, gecombineerd met mijn favoriete spijkerblouse en aztec vest. Deze items komen allemaal van de Primark! Ik droeg mijn zwarte schoenen van Loavies.

Outfit 4: Weer een outfit met mijn grijs/witte aztec vest van de Primark! Ik vind 'm zo mooi. Ik combineerde de vest met een simpel zwart shirt (H&M), een lichte spijkerbroek (ook van de H&M) en deze mooie bruine laarsjes van Loavies. En zie mijn haar,  hier had ik net de vlechtjes (waar ik mee had geslapen) er uit gehaald. Ik lijk wel een leeuw, haha!

Outfit 5: Moet ik nog een keer zeggen hoe fijn ik deze vest vind? Deze outfit lijkt heel erg op die van outfit 3, maar dan met een andere top. Ik deed deze groene 'trui' (New Yorker) weer eens aan. Die kocht ik toen ik in de eerste klas zat, dus dat is alweer een hele tijd geleden!

Outfit 6: Op koude dagen waarop ik geen inspiratie heb voor een outfit, pak ik vaak al snel deze lange, warme sjaal (Primark) erbij. Oh, wat is ie' fijn! Verder droeg ik een lange zandkleurige vest (Kruidvat) erbij, deze had ik ook al een hele tijd niet aangehad.

Outfit 7: Je ziet wel; ik had de lange vest weer helemaal ontdekt! Hier combineerde ik 'm met mijn favo spijkerblouse van de Primark.

Outfit 8: Toen ik in december een meeloopdag voor de opleiding Communicatie had in Groningen, besloten mijn moeder, zusje en ik om daarna nog te winkelen in Groningen. Gezellig! Ik kocht niet veel, maar wel dit prachtige jurkje. Ik kocht 'm eigenlijk speciaal voor Kerst, maar ik kon niet wachten om 'm al aan te doen. Dat deed ik dan ook toen een vriendin jarig was, en we gingen uiteten. Oh, wat vind ik het jurkje mooi. Met Kerst heb ik er ook veel plezier aan gehad, maar ik ga 'm vast en zeker nog vaker dragen! De zwarte trenchcoat die ik hier draag komt van de H&M, de panty en cut-out boots van de Primark.

Outfit 9: Deze outfit heb ik de afgelopen tijd veel gedragen. Vooral op dagen dat ik niet zo 1 2 3 wist wat ik aan ging doen, pakte ik deze items snel bij elkaar. De broek en biker jacket komen van de H&M, de streepjestrui van Miss Etam en de cut-out boots van de Primark.

Outfit 10: Ik heb het al vaker gezegd: ik vind mijn aztec vest geweldig, maar het blijft moeilijk om 'm te combineren. Deze combinatie vond ik wel geslaagd, dus deze ga ik zeker onthouden (of eigenlijk: ik laat de foto ervan in mijn mobiel staan)! De vest komt van Loavies, net zoals de schoenen. De grijze top leende ik van mijn zusje, deze komt van de H&M.

Outfit 11: Dit droeg ik bij het kerstontbijt. Met het dineren droeg ik mijn prachtige bordeauxrode jurkje, maar dat vond ik net wat te overdreven bij het ontbijt. Ik draag hier een mouwloze witte blouse, waar ik mijn aztec vest over deed. Alle items komen van de Primark!

Outfit 12: Dat was weer zo'n dag dat ik behoefte had aan een lange, warme sjaal haha. Verder droeg ik mijn kruisjesblouse van de H&M weer eens, dat was al een tijd geleden. De blouse en sjaal hebben beide een totaal ander printje, maar ik vond het niet zo storend.

Outfit 13: Deze outfit vind ik geslaagd, deze ga ik zeker vaker dragen! Ik draag hier weer mijn kruisjesblouse, gecombineerd met mijn bordeauxrode broek (ook van de H&M). Verder draag ik hier ook de bruine laarsjes van Loavies. Deze vond ik in het begin nog wat moeilijk om te combineren, maar ik kom op steeds meer leuke combinaties! Ook draag ik mijn zwarte tube sjaal, deze komt van de Primark.

Outfit 14: Tja, het was tentamenweek en het was koud. Wat trek je dan aan? Ja, een lekkere warme, oversized trui natuurlijk! Hier staat 'I ♥ London' op, deze kocht ik - wonder boven wonder - vorig jaar april toen ik in Londen was. Verder draag ik een donkerblauwe spijkerbroek van de H&M en deze beige jas van de New Yorker.

Outfit 15: De outfits lopen een beetje door elkaar qua tijd, oeps. Dit droeg ik namelijk met Kerst! Niet zo heel bijzonder, omdat de outfit al eerder terugkwam. Maar oh, wat ben ik blij met het jurkje. Hier draag ik ook mijn cut-out boots van de Primark.

Outfit 16: Dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste twee outfits. Deze outfit droeg ik toen ik Kerst ging vieren met bloggers. Dat was zo gezellig! Omdat ik lang moest reizen, wilde ik een comfortabele, maar toch ook leuke, outfit aan. Een skater skirt is dan perfect! Deze komt van de New Look. Verder droeg ik ook een trui van de H&M, met blauw/witte strepen. Deze had ik van mijn zusje geleend :).

Outfit 17: Deze allerlaatste outfit konden jullie ook al zien in mijn laatste outfit artikel (klik!). De SE week was net over, en dat ging ik vieren met een vriendin. Ik droeg mijn spijkerblouse van de Primark en daar droeg ik deze witte trui (van de Primark) overheen. Verder droeg ik een zwarte broek van de H&M en neppe Dr. Martens van de Schoenenreus.

Zo, dat waren weer een boel outfits! Mijn favoriete outfits zijn 2 (dûh), 8 en 17. Welk(e) outfit(s) vind jij het leukst? Ik ben benieuwd!